Az oldalon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény biztosítása miatt, engedélyezéséhez kattintson az "Elfogadom" gombra.

Nem azon az áron tudja megvásárolni a növényt, mint amilyenen a honlapon látta? (GYIK)

Válasz:  Ide vonatkozó részlet az általános szerződési feltételekből (ÁSZF):


Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

Szeretném tájékoztatni, hogy árainkat folyamatosan, napi szinten igyekszünk ellenőrizni. Ennek ellenére a fentieket figyelembe véve előfordulhat hiba. Hibás árból fakadó eljárás kertészetünkben még nem fordult elő, és a jövőben is erre törekszünk!