Az oldalon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény biztosítása miatt, engedélyezéséhez kattintson az "Elfogadom" gombra.

Raktáron volt, beletettem a kosaramba, és most mégsem szállítják. Hogyan lehetséges ez? (GYIK)

Válasz: Egy adott növénynek a kiszállítását nem teljesíthetjük számtalan okból: 
  • elfagyott/visszafagyott (ez leginkább február vége - május vége között jellemző) 
  • jég-, madárkár, napégés vagy más károsító, kórokozó tett kárt a lombozatában 
  • bármilyen más okból nem megfelelő minőségű az adott növényállomány, amiből válogatunk Önnek
  • esős idő miatt elhúzódik a kitermelése 

Ilyen esetben rendelését követően minden esetben telefonon egyeztetünk Önnel, és az adott hiányzó növény későbbi újrarendelését és/vagy kiszállítását megbeszéljük Önnel. Esetleg szóba jöhető alternatívát is ajánlunk. 

Ilyen helyzet a hozzánk befutó rendelések kevesebb, mint 2 %-nál fordul elő.