A visszaigazoló e-mailek:
Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelések feldolgozása három lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó ezt követően egy második e-mail útján jelzi, hogy a megrendelés feldolgozása megkezdődött, de még ez az e-mail sem minősül az ajánlat elfogadásának, a szerződés létrejöttének. A következő 2-3 munkanapon belül telefonon fogjuk Önt keresni, és egyeztetjük Önnel rendelése tételeit, valamint a kiszállítás időpontját.
Miután az Ön rendelését a telefonos egyeztetés során véglegesítettük, egy harmadik e-mail útján VISSZAIGAZOLJUK ÖNNEK rendelését, melyet a telefonon egyeztetett időben meg fog kapni.
A szerződés közöttünk ezen harmadik e-mail útján jön létre.